when you say nothing at all

ja, vart ska jag börja? finns för mkt att berätta under tiden jag inte bloggat men .. skolan som vanligt idag, jag började 20 i ett men vaknade dock tidigare än jag förväntat mig. Vi hade bara en lektion bara för att vi hade "skoljoggen" idag och de pallade inte jag emelie och ida så vi pallrade oss till bussen och åkte hem. Det första jag fick göra när jag klev innanför dörren var att ställa mig och göra mat,trevligt för jag är inte den bästa på att göra det, såsen vart alldeless klumpig så den nekar jag till att he på min matbit. Iallafall bortsett från maten verkar jag inte heller duktig på att jobba för min lön blev 1.300, kan ju säga att de är synd att stängslet på alnöbron är så högt annars hade ja gärna hoppat, så min krogrunda på fredag är nu inställd pga fattighet! sry brudar..
Ikväll blir det bara jobb, KUL KUL KUL måste jag säga, jag ska knäcka sönder alla på jobbet så jag får över 5.000 nästa månad, INTE! jag är så trött på att jobba, fast de är ju inte det ända jag är trött på, jag är trött på allting i huvetaget. Om jag fick tre önskningar så skulle de vara att ja skulle ha ett jobb där jag tjänar fett mycket pengar utan att ens behöva röra lilltån, ett flotthus med indisk inredning och sen ett liv där jag inte behöver personer omkring mig som älskar mig som hatar mig och som bara inte kan leva utan mig. jag vill leva mitt eget liv, ENSAM,glad och rik!

ha en god LÖNING imorgon för det ska jag INTE ha! hej mäer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0