shoppingday

Jag och emelie for in till stan tidigt för att kolla om vi kunde hitta några roliga plagg i denna tråkiga stad, svaret fick bli ja efter många om och men. Jag har fan verk i benen efter att ha fått sprungit efter den där duracell kaninen! haha. Iallafall så fick jag med mig ett par jeans,en tröja och underkläder med mig hem ( onödiga inpulsköp) förutom underkläderna!
hur som helt mötte vi upp Lisa på ohlssons tyger för att bege oss bort till cooffie house och käka, fick bli en varm macka med en caffe latte. Smart som jag är slår jag i bordet och en skvätt ur min och emelies latte flyger ut på bordet. myyyyys!
Sedan kom Ronja och mötte upp oss, vi hann kika en stund på stan sedan rusade vi iväg till jobbet, och jag har nyss kommit därifrån. nu ska jag hoppa i säng och se vad morgondagen har att erbjuda mig! kanske utgång? kanske hemmakväll med nicke? who knews....

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0