det var en gång för längesen..

ja de va en gång för längesen jag skrev sist i bloggen, förlåt mina vänner för det, men jag har varit utomlands,och skolan började+ jobbet så jag har inprincip haft fullt upp med mitt liv den senaste tiden, men de är kanske bra att vara lite självupptagen ibland.

Idag har jag iallafall städa mitt rum och lite sånt, kändes som om det behövdes, trodde aldrig att jag skulle säga det här men fasen vad kläder jag har ( dock kläder jag inte använder) men golvet var fyllt och ryggen fick lida när jag skulle vika ihop allting. men de är väl så att man tror att man någongång kommer använda kläderna man inte använder, kanske när man bara är hemma och vill vara lite latare, men de sker aldrig. Skulle nog kunna skänka bort kläderna till rädda barnen eller något liknande det skulle dem nog uppskatta, som en dagens goda gärning eller liknande! det skulle nog vara något det.

I veckan blir det bara skola och jobb, får jag tid över ska jag spendera tiden till körkortspluggning och en del tid åt Niklas skulle jag tro. Måste verkligen ta tag i körkortet nu, inte vill jag gå till allting i vinter och frysa häcken av mig, måste visa niklas att de inte bara är han som är bra med bilen.

jag är trött så jag kommer inte på något intressant att skriva så får uppdatera en annan dag!
ha det bra /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0