där ser man

jorden skulle gå under kl.13.30 idag, men de verkar som att alla mår finfint ändå. Hur kommer man på något sådant som min vän Lars berättade för mig och emelie idag när vi satt och käka på lunchen, att några forskningsgubbar hade byggt något skit för de tror att jorden kommit till så, och sedan he ut den och kolla vad som händer och om de skulle läka ut någonting ur den där grejjen skulle planeten jorden gå under? att vilja riskera miljontals liv bara för att se om de funkar.. ja många funderingar men inga svar. hur som helst är jag hemma från skolan nu, känner mig febrig så de blir inget jobb för mig idag hoppas de blir bättre, och vädret blir ju inte speciellt mkt bättre med dagarna som går, undra varför vintern måste vara så himla mycket längre än sommaren.

Ikväll blir de iallafall "tjejkväll" för mig och emelie, vi ska bara chilla och se på någon film och bara bry oss om oss själva för ett tag. det ska bli riktigt skönt för min extrema huvudvärk. nu äre käk på g. uppdaterar senare..


Kommentarer
Postat av: ems

de blev ingen tjejkväll sandrobärt.. vi jävlades ju med datorn istället.. haha! men vi måste nog fasiken ta en riktig tjej kväll nu snart.. fast först måste vi köpa på oss ansiktsmask! ;) också måste vi sola! och börja träna!!!!! de är mycket nu. =)))))) hörs sen litle bumble bee

2008-09-12 @ 17:56:21
URL: http://emsdiario.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0