Wish I could shut my playboy mouth



Ännu en helg har gått och imorn är det skola,  vad har jag gjort denna helg? jo de ska ja berätta för  er,  fredagen  följde jag med på fest, men kännde vid 12 tiden att ja inte orkade vara kvar så jag  åkte hem och  sov,  dan efter vart det ju inte lugna puckar iallafall för så fort jag klev innanför pappas dörr  hör jag massa musik  på högstavolym och dem har "thaifest" fullt med folk och alkohol så det räckte och blev över. pappa hade iaf  köpt GH och nå fråge spel  om musik, så jag hade ju det jag gjorde iallafall, trotts alla thaiar som sprang omkring där berusad av alkoholens fasa! nu är jag hemma iallfall och  tänkte städa rummet. yeeah!

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0