här är en rubrik

Imorse var ja så glad när ja vaknade för solen sken in i rummet kl 9 på morgonen, de gör den inte varje dag. Jag försökte väcka niklas för ja ville åka och sola, men han var rätt morgonsur så ja väntade ett tag till med att väcka honom så ja låg och kollade på saltkråkan som var på barnkanalen eftersom inget bättre visas på tv , sedan väckte jag niklas igen och även då var han lika morgonsur, då tog ja telefon och ringde mamma så hon kom och hämtade mig, fast ja sa inget till nickepicke så när han vaknade och upptäkte att ja inte var där så slog han en pling till mig oh var inte så hjärtans glad.
men han kom hit senare oh åkte efter en timme. nu har ja beslutsångest om ja ska gå ut ikväll eller om jag ska vara hemma och slöa som jag gjort hela veckan, vad tycker ni?

nu ska ja gå och blossa,
kärlek i massor
SW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0