du har mixtrat med mina känslor

vi bråkar hela tiden,vad tycker du att vi ska göra? det känns som du inte orkar bry dig, du förstår väll att du måste hjälpa till du också? annars kommer inte vårat förhållande bli speciellt bra det förstår du väl själv.
läs nu noga,jag menar allt jag skriver: vi måste ta tag i allt, du vet själv vad det gäller, ska ja må dåligt medans du mår bra? knappast, så ska de inte vara, jag har rätt att må dåligt som du håller på, och svara bara på en enkel liten fråga: ser du oss verkligen som ttvå? du skiter i mig helt för att vara med dina kompisar, är dem viktigare än mig och dina inre känslor? så säg det rakt ut, du vill inte ha mig kvar och det ända jag begär är ett riktigt ärligt svar. min kärlek till dig är enorm och det vet du, jag vill bara reda ut allt och inte ha ett svek.om jag lämnar dig nu fattar jag fel beslut. jag blir svag i tanken att förlora dig. Det är svårt att förstå för andra hur det känns när hjärtat får ett hål som hela tiden bräns, alla säger jämt att "du bara vill mig väl" men jag kommer vänta tills du spottar på min själ, kan inte släppa tanken att du hellre väljer något annat, jag frågar mig alltid själv, vem är igentligen den rätta och självklart säger min lilla mamma och pappa "följ ditt hjärta". jag hoppas du inte fjompar bort de jag sagt till dig som du brukar göra, men en sak är helt säkert och det är att har du ingen tid för mig och struntar i vad jag känner du får du helt enkelt skylla dig själv!
och bortsett från det där har jag bara legat och solat idag, men om jag har blivit nå brun, det frågan får ja klura på.
snart kommer iallafall ida fisen hon skulle bara ut på ballisen och göra så hået torkar fortare, har dock aldrig hört någon som brukar göra det, men hon är lite udda ;D hihi. hon ska va med mig till 24.00 när hennes boyfriend slutar sen vet ja inte vad ja ska göra, tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0