i can kiss the pain away

Just nu sitter jag i mitt nystädade rum, "all by my self "och lyssnar på Enrique Iglesias-Hero, inte för att han är skitbra och för att han sjunger värsta smör låtarna, utan för att han är jävligt het killen och för att man blir avslappnad och de är skönt efter en varm dusch. 
Alla tycker att ja borde gå ut på krogen och roa mig men tyvärr räcker inte pengarna till som de känns just nu, hade ja haft en fet plånka så hade ja kunnat roa mig själv och alla mina kompisar men det är inte så det ligger till just nu, utan de blir så att jag får gå ut nästa helg och roa mig så mycket som möjligt!
Jag var och hälsade på min kära farmor idag också, eller snarare jag och niklas.. hon bjöd på middag. Det som serverades på matbordet var köttgryta och potatis ( hon har varit kock) om de heter så när man är tjej? ja vad vet jag, men de var grymt gott iallafall, sen till efterrätt fick vi vaniljglass med riven choklad i och hennes egna chokladsås och en kopp kaffe till det. OCH på tal om kaffe, för er som inte vet så har min pappa en thailänsk tjej och hon har två thailänska barn, den äldsta har lärt sig att dricka kaffe han är 13 år, visst att folk har socker i sitt kaffe (vilket jag tycker är as äckligt) men iallafall har jag aldrig sett dess like, seng som han heter hade två nävar sockervitar i sitt kaffe och jag höll på att svimma.
är det många som har så mkt socker i sitt kaffe eller är de bara jag som funderar om han är helt frisk?
Nu sitter jag bara och väntar som vanligt, på bättre tider.  Jag får väl se om den kommer ikväll, eller imorn, eller helt enkelt någon gång nästa vecka? kanske om ett år eller två. ja vem vet.

Men iallafall, ha det kanon bra. /SW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0